ZARA SEPTEMBER LOOKBOOK



Zara er en af mine favorit highstreet-brands, og jeg holder derfor altid øje med deres nye kollektioner. Dette efterår har brandet kreeret en kollektion der både er sporty, minimalistisk og meget feminin. Jeg er specielt vild med sporty look, og bukserne er et musthave for mig dette efterår. Er I ligeså vilde med kollektionen som jeg?

Zara is one of my favorite highstreet-brands, and therefore I'm always keeping an eye on their new collections. This fall the brand has created a collection, that's both sporty, minimalistic and very feminine. I'm obsessed with the sporty look, and the pants is definitely a must have for me this season. Do you love the collection as much as I do?

2 comments:

  1. Jep, er også selv yderst vild med Zara. Kollektionen har et par items, som jeg synes er fede, men det er skam ikke det hele, der falder i min smag :-)

    Kig gerne forbi:
    http://katrinelionett.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Det er nok også sjældent at man kan lide ALT i en kollektion ;-) Men denne her har mange fede items :-D

      Delete

Thanks for leaving a comment!