BALENCIAGA CLASSIC CITY


Så fik jeg endelig sparet op til min drømmetaske, nemlig en Balenciaga Classic City. Jeg er ovenud lykkelig for den, og jeg er sikker på, at den kommer til at følge mig i mange mange år. Det var lidt af en investering, men med dens klassiske rå udseende, går den ikke lige af mode foreløbig. I kommer nok til at se en del outfitbilleder med denne lækre sag fremover. 

I finally saved up for my dream bag: a Balenciaga Classic City. I am delighted with it, and I'm sure it's going to follow me for a lot of years. It was a bit of an investment, but with its classic rough appearance, it does not go straight out of style any time soon. You will probably see a whole lot of outfit pictures with this amazing bag in the future.

11 comments:

  1. ÅH KATRINE ALTSÅ! Den er bare sindssygt smuk og lækker <3

    ReplyDelete
  2. Nejnejnejnejnejnej, for fanden :-O <3

    ReplyDelete
  3. Den er bare sååå lækker!

    http://byus2you.blogspot.dk

    ReplyDelete
  4. Glæder mig til at se den i action!

    Knus!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeg lover, at det bliver meget snart!

      Delete
  5. snart tur til byen med den der ik? hehe musse, tillykke med den!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Det er en aftale mus. Og taaak! <3

      Delete
  6. Hvad gav du for den og købte du den på Trendsales?
    Den er så lækker :)

    www. amalie-nanna.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Undskylder for det sene svar. Den er købt på Balenciagas egen hjemmeside, og jeg gav ca. 8700 kr. for den inkl. fragt :-)

      Delete

Thanks for leaving a comment!