Todays Outfit- Tour Eiffel



Necklace- Gina Tricot// Boys Tee- H&M// Pants- H&M// Sandals- Trash
Da jeg var i Paris, skulle jeg selvfølgelig besøge Eiffel tårnet. Vejret var ikke så godt, men det gjorde ikke oplevelsen dårligere. Min lillebror var så sød at tage et par billeder af mig. Det var ret sjovt, da jeg skulle stå i alle mulige akavede stillinger. Selvom vejret var overskyet, var det stadig varmt, så jeg havde mine løse bukser på. Jeg elsker virkelig printet på dem. Det er så fint. Jeg er ret glad for diverse mønstre, men dette af en af mine favoritter. 

English translation:
When I was in Paris, I had of course visited the Eiffel Tower. The weather was not so good, but the exsperience was fantastic anyway. My little brother was so sweet to take a few pictures of me. It was really funny, since I had to stand in some very awkward . Even though the weather was cloudy, it was still warm, so I had my loose pants on. I really love the print on them. It is so fine. I am pretty pleased with various patterns, but this is one of my favorites.

3 comments:

  1. Fede billeder og et vildt fedt outfit! Håber at du havde en god tur til Paris! :-)

    Kig gerne forbi: www.ida-ba-dida.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tusind tak :) Turen var helt igennem fantastisk :)

      Delete

Thanks for leaving a comment!